بستن کامنت های پست اینستاگرام یا لیمیت کردن آن

دسته بندی ها: اینستاگرام ,

بستن کامنت های پست اینستاگرام یا لیمیت کردن آن

بستن کامنت یا نظرات پست اینستاگرام ، یکی از دغدغه های مدیران پیج اینستاگرامی می باشد . این کار معمولا با اهداف مختلفی اتفاق می افتد . اما یکی از مهترین دلایل برای محدودیت در درج کامنت ، هنگام برگزاری قرعه کشی اینستاگرام می باشد . در این مقاله قصد داریم تا شما را با روش بستن و باز کردن کامنت های پست اینستاگرام آشنا نماییم .

بستن کامنت های پست قرعه کشی و باز کردن آن

بستن کامنت های پست مسابقه بسیار ساده است . کافی است طبق تصویر زیر بر روی دکمه سه نقطه کلیک کرده و در ادامه بر روی Turn Off Commenting کلیک نمایید . به همین سادگی شما امکان درج نظر را از کاربران گرفته اید .

هنگامی که ربات ها قرعه کشی ، شروع به استخراج کامنت های پست مسابقه شما می نمایند . یکی از مهترین مسایلی که با آن روبرو هستیم این است که کامنت های پست مسابقه ممکن است توسط ادمین پیج بسته شده باشد . این کار امکان ادامه فعالیت را از ربات ها میگیرد . لذا برای اینکه فرآیند مسابقه به درستی برگزار گردد توصیه میکنیم تا کامنت ها را از حالت بسته به حالت باز تغییر دهید .

باز کردن کامنت های پست مسابقه نیز بسیار ساده است . کافی است طبق تصویر زیر بر روی دکمه سه نقطه کلیک کرده و در ادامه بر روی Turn On Commenting کلیک نمایید . به همین سادگی شما این امکان را به ربات ها و کاربران می دهید تا نظرات خود را درج کنند .

بستن کامنت های پست اینستاگرام

اشتراک گذاری پست:

دیدگاه خود را ثبت کنید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  1. نسرین گفت:

    سایتتون محشرههههه ❤️❤️❤️