قرعه کشی اینستاگرام رایگان

دسته بندی ها: اینستاگرام ,

قرعه کشی اینستاگرام رایگان

قرعه کشی اینستاگرام رایگان با استفاده از نرم افزار اختصاصی تیم اوجاسافت انجام می گیرد. در این روش که به قرعه کشی رندوم اینستاگرام هم معروف است، می توانید به تعداد دلخواه از میان لایک ها یا کامنت ها به صورت رایگان برنده مشخص کنید.
در ادامه با نحوه انجام کار به صورت کامل آشنا خواهیم شد.

معایب استفاده از سایت های قرعه کشی خارجی

ما در مطلب معرفی برنامه قرعه کشی اینستاگرام به معرفی یک سری از سایت ها برای قرعه کشی بین کامنت ها و لایک ها پرداختیم. عیب بزرگ این سایت ها این است که اکثر آن ها برای تعداد محدودی لایک و کامنت رایگان هستند. و برای استخراج کامل اطلاعات مسابقه نیاز به صرف هزینه به صورت دلاری دارید که معمولا یا امکان آن وجود ندارد و یا اینکه از لحاظ هزینه مقرون به صرفه نیست.

مشکل دیگر برخی سایت ها و نرم افزارهای خارجی لزوم اتصال اکانت اینستاگرام شما به فیس بوک هست که این کار هم دردسر خاص خود را دارد.

ما به شما یک روشی را معرفی می کنیم که قرعه کشی اینستاگرام بدون فیس بوک انجام دهید.

چگونه می توانم یک قرعه کشی اینستاگرامی برگزار کنم؟

برای انجام قرعه کشی رایگان از بین لایک ها یا کامنت ها یا فالورها و یا هر قوانین دلخواه دیگر کافیست با کلیک روی دکمه زیر، درخواست مسابقه را ثبت کنید و نوع مسابقه را مشخص کنید.

درخواست خروجی اطلاعات مسابقه

برنامه قرعه کشی اوجاسافت در کمترین زمان اقدام به خروجی گرفتن اطلاعات مورد نظر از اینستاگرام کرده و با توجه به قوانین انتخابی شما اقدام به قرعه کشی می کند. نتیجه از طریق یک لینک به صورت پیامک در اختیارتان قرار می گیرد که در این صفحه علاوه بر اینکه می توانید نتیجه مسابقه تان را ببینید خروجی مختلف از قبیل: کامنت، لایک، بیشترین تگ و… را دانلود کنید.

معرفی برنامه قرعه کشی رایگان اینستاگرام

پس از تهیه فایل خروجی از اسامی افراد واجد شرایط شرکت در مسابقه، کافیست با زدن دکمه زیر وارد سایت قرعه کشی اینستاگرام رایگان شوید. در ادامه نحوه کار با این سایت به طور کامل شرح داده خواهد شد. برای مشاهده نمونه فایل خروجی اکسل می توانید به پست قرعه کشی اینستاگرام با اکسل مراجعه کنید.

مراحل انجام کار

پس از آماده سازی اسامی، وارد سایت https://ojasoft.net/giveaway شوید.

نرم افزار انتخاب تصادفی از بین لیست اسامی

برای وارد کردن اسامی روی دکمه “لیست اسامی” کلیک کنید.

ورود لیست اسامی در نرم افزار

اسامی را کپی کنید و در قسمت شماره 2 تصویری اسامی پیشفرض حذف کرده و اسامی جدید را جایگزین کنید. و سپس روی دکمه “انجام قرعه کشی” کلیک کنید.

انتخاب تصادفی یک نام از بین لیست اسامی برنامه یک نام را به صورت تصادفی به عنوان برنده مشخص می کنید. اگر مسابقه شما چندین برنده دارد یا قصد دارید که دوباره قرعه کشی کنید روی دکمه “حذف نام از لیست” کلیک کرده و مجددا روی دکمه انجام قرعه کشی کلیک کنید.

نکته:

اگر در قوانین مسابقه ذکر کردید که مثلا به کامنت بیشتر، شانس بیشتری تعلق بگیرد، کافیست که تعداد اسامی فرد مورد نظر را چندین بار تکرار کنید، هر با تکرار به منزله یک شانس اضافه برای برنده شدن در میان اسامی است.

با کلیک روی “حذف نام از لیست” آیتم مورد نظر و کل آیتم های تکراری با آن اسم حذف می گردد.

اشتراک گذاری پست:

دیدگاه خود را ثبت کنید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.