بهترین سایت قرعه کشی اینستاگرام 2022

بهترین سایت قرعه کشی اینستاگرام 2022

سایت قرعه کشی اینستاگرام یکی از بهترین ابزارها برای انجام یک قرعه کشی مسابقه اینستاگرامی می تواند باشد. ما در این مقاله سعی داریم که بهترین سایت قرعه کشی در اینستاگرام از نگاه کاربران را به شما معرفی کنیم.

ما در مطلب مربوط به قرعه کشی مسابقه اینستاگرام مفصلا در مورد انجام یک مسابقه موفق بحث کردیم و ابزارها و سایت های رایگان و غیر رایگان برای انجام این کار و حتی سایت های قرعه کشی اینستاگرام خارجی را معرفی کردیم.

سایت قرعه کشی در اینستاگرام

با افزایش تعداد پیج های متعدد اینستاگرامی، انجام مسابقات برای جذب مخاطب بیشتر نیز افزایش یافت. برنامه و سایت های مختلف ایرانی و خارجی برای این کار وجود دارد. اما از بین این گزینه ها، انتخاب یک سایت معتبر، سریع و با پشتیبانی قوی کار سختی است. برای مثال کاربرانی با ما تماس می گیرند و در مورد اینکه بعضی از سایت ها پول را از آنها دریافت می کنند اما متاسفانه سرویسی درستی نمی دهند گله می کنند.

از این نوع مشکلات و مشکلات مشابه متاسفانه زیاد رخ می دهد یا شاید هم برای شما هم پیش آمده است. برای انتخاب سایت قرعه کشی مناسب دقت به نکات زیر، ضروری است.

  • پشیبانی خوب و قوی
  • داشتن امکانات کافی
  • آماده شدن نتیجه در سریعترین زمان ممکن
  • زیبایی سایت

در ادامه در مورد هر یک از این موارد توضیح مختصری ارائه می دهیم.

سایت قرعه کشی با پشتیبانی قوی

داشتن پشتیبان پاسخگو و متعهد یکی از مهمتری ارکان هر محصول یا خدمت نرم افزاری می باشد. در واقع با وجود پشتیبان، خیالتان از استفاده از سایت یا نرم افزار مورد نظر راحت است. ما در خدمات طراحی سایت خود به مشتری یادآوری می کنیم که حتی از ما اگر خدمتی نمیگیرید، حتما در مورد نحوه پاسخگویی پشتیبانی شرکت مورد نظر اطلاع کافی به دست بیاورید.

سایت قرعه کشی اینستاگرام اوجاسافت هم از این قاعده مستثنی نیست. خدا را شاکریم که اکثر قریب به اتفاق افرادی که از طریق سایت ما اقدام به قرعه کشی می کنند، از امکانات سایت و مخصوصا پشتیبانی رضایت کامل دارند.

در زیر چند نمونه از ابراز لطف شما کاربران عزیز را می بینیم.

رضایت مشتری از برنامه قرعه کشی اینستاگرام اوجاسافت
رضایت مشتری از خدمات اوجاسافت
رضایت مشتری از پشیبانی سایت اوجاسافت

و نمونه های بسیار زیاد دیگری از الطاف شما مخاطبان عزیز.

ورود به سایت قرعه کشی

داشتن امکانات زیاد سایت قرعه کشی

وقتی شما به عنوان صاحب پیج و برگزار کننده مسابقه، اقدام به وضع قوانین مختلف می کنید، انتظار دارید که سایتی هم که از طریق آن قرعه کشی خود را انجام می دهید، دارای امکانات کافی باشد.

برای مثال شما به کاربران خود می گوئید که برای شرکت در این مسابقه باید 5 پست آخر را لایک کنید و پیج مسابقه را فالو داشته باشید. و 5 نفر را زیر پست مسابقه تگ کنید. اتفاقی که در اکثر سایت های قرعه کشی می افتد این است که چون همه این امکانات را سایت مورد نظر ندارد شما مجبور به این بودید که به یک یا چند قانون ساده بسنده کنید. چون سایتی وجود نداشت که بتوان همه این قوانین را کنار هم داشت.

در برنامه قرعه کشی اوجاسافت به سادگی می توانید همه این موارد و حتی موارد پیچیده تر را در قالب یک درخواست ثبت کنید. و خیالتان بابت اعمال همه قوانین راحتِ راحت باشد.

آماده شدن نتیجه در سریعترین زمان ممکن

انتظار مهمی که باید از برنامه های قرعه کشی اینستاگرام داشت، آماده سازی نتیجه در کمترین زمان ممکن می باشد. چون خیلی وقت ها پیش می آید که در بعضی از سایت ها آنقدر برای آماده سازی نتیجه زمان زیادی سپری می شود که شما از پولی هم که پرداخت کردید چشم پوشی می کنید و در سایت دیگری اقدام به ثبت درخواست می کنید.

در سایت قرعه کشی اوجاسافت چون از الگوریتم خاصی برای خروجی گرفتن و اعمال قوانین استفاده می شود، به همین خاطر در سریعترین زمان ممکن می توانید به نتیجه خود برسید. مقلا برای پستی با 5000 کامنت، حداکثر ظرف مدت 10 دقیقه نتیجه آماده و پیامک می شود.

زیبایی سایت

از موارد مهم دیگری که باید هنگام استفاده از سایت قرعه کشی اینستاگرامی در نظر داشته باشید، زیبایی سایت است. این موضوع به خاطر اینکه اکثرا از نتیجه فیلم می گیرید و یا به صورت لایو برگزار می کنید مورد خیلی مهمی می تواند باشد.

ما در سایت اوجاسافت سعی کردیم که یک ظاهر شکیل برای روند ثبت درخواست قرعه کشی تا آماده شدن برنده، پیاده سازی کنیم که در خور شما مشتریان عزیز باشد.

نتیجه گیری

در نهایت اینکه به همان اندازه که برای اعمال قوانین و برگزاری مسابقه وسواس به خرج می دهید، در انتخاب سایت مناسب قرعه کشی هم سخت گیر باشید. چون اگر مسابقه به درستی انجام شود باعث جلب اعتماد بیشتر کاربران به شما و پیج شما خواهد شد.

موفق باشید 🙂

ورود به سایت قرعه کشی

اشتراک گذاری پست:

دیدگاه خود را ثبت کنید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.