طراحی سایت در مازندران

دسته بندی ها: طراحی سایت ,

طراحی سایت در مازندران

طراحی سایت در مازندران

شرکت طراحی سایت در مازندران ، عبارتیست که احتمالا صاحبان کسب و کار شهر های ، شمالی ترین استان کشور برای توسعه و رشد کسب و کار خود در فضای اینترنت به دنبال آن باشند . ما در این مقاله به شما این اطمینان را می دهیم که با کمی تحقیق و جستجو شما می توانید بهترین های این حوزه را در همین استان بیابید . گاها شاهد آن هستیم که بعضی کسب و کارها در همین استان پروژه طراحی سایت یا طراحی اپلیکیشن موبایل خود را به شرکت ها پایتخت سپرده اند و در ازای آن هزینه های گزاف پرداخت کرده اند، اما نتیجه مطلوب را دریافت نکرده اند .در حالیکه می توانستند با پرداخت هزینه کمتری محصول با کیفیت تری تحویل بگیرند.

طراحی سایت حرفه‌ای و کارآمد برای یک کسب و کار در مازندران بسیار مهم است. زیرا سایت شما به عنوان یک نماینده آنلاین برای کسب و کار شما عمل می کند و بسیاری از مشتریان و همکاران شما از طریق سایت شما با شما ارتباط برقرار می کنند. طراحی سایت حرفه‌ای و کارآمد می تواند به کسب و کار شما کمک کند تا بهتر دیده شود، اعتماد مشتریان را جلب کند و بیشترین بازدهی را داشته باشد.

توجه !!!!!!!

برای سفارش طراحی سایت ، اپلیکیشن موبایل و سایر خدمات نرم افزاری از طریق روش های زیر اقدام فرمایید

  1. واتس آپ یا شماره تلفن های : 09380982461 ، 09357778697
  2. تماس با دفتر : 01132222031
  3. پیج اینستاگرام گروه نرم افزاری اوجاسافت

به متخصصین طراحی وب سایت در مازندران اعتماد کنید !

مازندران ،به دلیل وجود دانشگاه های متعدد فعال در حوزه مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات نیروهای فنی بسیار مستعدی را در این حوزه پرورش داده است .در میان برخی از این افراد در شرکت های پایتخت مستقر شده اند و گاها برای کارفرمایان مازندرانی برنامه نویسی می کنند . اما وجود دارند افراد مستعدی که در همین مازندران مانده اند و اقدام به تاسیس شرکت هایی نموده اند . به نوبه خود کارنامه درخشانی هم در ارایه محصولات نرم افزاری درجه یک در سطح کشور دارند . لذا بی انصافی است اگر بدون تحقیق ، شرکت های مازندرانی فعال در این حوزه نا دیده گرفته شوند .در تجربه کاری خود سراغ دارم یکی از مجموعه های به نام مازندران را ،که کار طراحی سایت خود را به یک شرکت در تهران سپرده بود. اما به واسطه همکاری که تیم اوجاسافت با آن مجموعه دارد کار به مجموعه ما پیشنهاد شده بود .

در ادامه این مقاله قصد داریم تا اعلام کنیم که میتونید خدمت درستی از هم استانی خود بگیرید اگر انتخاب درستی داشته باشید .

اوجاسافت مطمئن در ارائه خدمات طراحی سایت ، اپلیکیشن موبایل و خدمات فناوری اطلاعات

مازندرانی ها حتما اوجا را می شناسند ! اوجا گونه ای از درخت نارون هست که در استان مازندران بسیار شاهد آن هستیم . ما با انتخاب این اسم سعی کردیم تا مازندرانی بودن خود را به با صدای بلند اعلام کنیم . امید است تا با توکل بر خدا همانند درخت اوجا ، خیلی زود رشد کرده و بتوانیم خدمتی ارزنده به هم استانی های عزیز ارایه دهیم .

گروه نرم افزاری اوجاسافت با در اختیار داشتن تیمی مجرب از بهترین های حوزه طراحی نرم افزار ، با قیمتی مناسب و کیفیت بالا آماده ارایه خدمات طراحی وبسایت به همه مازندرانی های گرانقدر می باشد. تمامی عزیزان شرق استان مازندران اعم از گلوگاه، بهشهر ،نکا ، میاندورود همچنین عزیزان غرب استان مازندران شامل رامسر ، تنکابن ، عباس آباد ، چالوس ، نوشهر و نور همچنین عزیزانی که صاحب کسب و کار در مرکز استان مازندران می باشند، شهرهایی همچون ساری ، بابل ، آمل ، قائمشهر ، محمود آباد ، فریدونکنار ، بابلسر ، بهنمیر ، سیمرغ یا همان کیاکلا ، سوادکوه و همچنین عزیزان سوادکوه شمالی می باشد .

برنامه نویسی در مازندران

ارایه خدمات نرم افزاری در سراسر مازندران

  • طراحی وب سایت در ساری
  • طراحی وبسایت در قائمشهر
  • طراحی سایت در آمل
  • طراحی وبسایت در بابل
  • طراحی وب سایت در بابلسر
  • طراحی وبسایت در بهشهر
  • طراحی وب سایت در گلوگاه
  • طراحی وب سایت در میاندرود
  • طراحی وبسایت در سوادکوه
  • طراحی وب سایت در جویبار
  • طراحی سایت در فریدونکنار
  • طراحی سایت در محمود آباد
  • طراحی وب سایت در نور
  • طراحی سایت در چالوس
  • طراحی وب سایت در نوشهر
  • طراخی وب سایت در چالوس
  • طراحی سایت در عباس آباد
  • طراحی سایت در تنکابن
  • طراحی وبسایت در رامسر

همه شما هم استانی های عزیز می توانید از خدمات گروه ما با قیمتی مناسب و کیفیتی بالا بهره ببرید .

توجه !!!!!!!

برای سفارش طراحی سایت ، اپلیکیشن موبایل و سایر خدمات نرم افزاری از طریق روش های زیر اقدام فرمایید

  1. واتس آپ یا شماره تلفن های : 09380982461 ، 09357778697
  2. تماس با دفتر : 01132222031
  3. پیج اینستاگرام گروه نرم افزاری اوجاسافت

اوجاسافت انتخابی مطمئن

طراحی وبسایت شرکتی ، فروشگاهی ، اتوماسیون ، CRM ، استارت آپی ، آموزشی ، مدرسه ، دانشگاه و غیره از دغدغه های صاحبان کسب و کار برای معرفی کسب و کار خود فضای مجازی می باشد . اگر برای سفارش طراحی سایت در مازندران دچار تردید هستید با تیم اوجاسافت تماس بگیرید و از مشاوره های این گروه نرم افزاری مجرب استفاده نمایید . تیم اوجاسافت علاوه بر توانایی بالا در زمینه طراحی حرفه ای وب سایت ، سئو و بهنیه سازی وب سایت شما را می تواند به خوبی انجام دهد . همچنین با ارایه راهکارهایی در جهت حفظ امنیت سایت شما و یک پشتیبانی عالی گام بر می دارد .

میتوانید نمونه کارهای ما را در این بخش مشاهده نمایید .

برنامه نویسی موبایل مازندران

برنامه نویسی موبایل چند سالی است که با رشد تکنولوژی موبایل و ظهور گوشی های هوشمند همه گیر شده است . تیم نرم افزاری اوجاسافت نیز از این مساله غافل نشده است . لذا در این حوزه اقدام به ارایه خدمات به شما عزیزان نموده است . شما عزیزان متناسب با کسب و کار و نیاز خود از خدمات طراحی اپلیکیشن موبایل که توسط تیم اوجاسافت ارایه میگردد بهره بگیرید.

  • اپلیکیشن اندروید
  • طراحی اپلیکیشن IOS
  • طراحی اپلیکیشن PWA

طراحی اپلیکیشن اندروید و ios در مازندرانخدمات سئو در مازندران

اگر صاحب یک کسب و کار اینترنتی هستید حتما واژه سئو را شنیده اید . خیلی از کاربران اینترنت برای یافتن خدمات مورد نظر خود در موتورهای جستجو شبیه گوگل اقدام سرچ می کنند . در ادامه به طور معمول یک یا دو صفحه اول نتایج ظاهر شده در موتور جستجو را بررسی کرده و در صورت رضایت بخش بودن جستجو از یکی از وب سایت ها خدمت مورد نظر را دریافت میکنند . لذا شما می توانید با دریافت راهکارهایی که از تیم فنی اوجاسافت دریافت میکنید رتبه خود را در کلمات کلیدی مورد جستجو بالا برده و شانس خود را برای انتخاب توسط کاربران موتور های جستجو افزایش دهید .

برای نمونه میتوانید در تصویر زیر مشاهده کنید که گروه نرم افزاری اوجاسافت وقتی عبارت طراحی سایت در مازندران را سرچ میکنید رتبه یک را در موتور جستجوی گوگل دارد .

رتبه یک اوجاسافت در سئو طراحی سایت مازندران

خدمات ربات تلگرام

تلگرام بدون شک یکی از بهترین پیام رسان های موجود از لحاظ عملکرد در بین کاربران ایرانی می باشد . بسیاری از کسب و کارها از تلگرام برای تعامل با مشتریان خود استفاده می کنند لذا بسیار پیش می آید که نیاز به امکاناتی است تا ارتباط بهتری با مشتریان خود داشته باشید . شما می توانید ربات های سفارشی خود را با امکانات مد نظر با تیم فنی ما مطرح نموده تا نرم افزار مورد نظر برای شما تولید شود .

خدمات ربات اینستاگرام

اینستاگرام در حال حاضر یکی از پر مخاطب ترین شبکه های اجتماعی در بین کاربران ایرانی می باشد . محبوبیت این شبکه باعث شده است تا کسب و کارهای زیادی خدمات خود را در قالب این شبکه اجتماعی پر طرفدار معرفی نمایند . در این بین برای تعامل بهتر با کاربران و استفاده بهتر از قابلیت های این شبکه اجتماعی قدرتمند نیاز است تا نرم افزار هایی برای استخراج داده یا انجام عملیاتی از قبیل لایک ، فالو ، کامنت انجام دهید . تیم اوجاسافت با تکیه بر دانش فنی تیم خود آماده ارایه خدمات در این حوزه می باشد . برای نمونه می توانید نرم افزار برگزاری مسابقات اینستاگرامی را مشاهده نمایید.

نرم افزار شالیکوبی

برنج یکی از محصولات ارزشمند استان مازندران می باشد . گروه ما در راستای هدف خود جهت ارایه خدمات ارزنده به هم استانی های عزیز اقدام به تولید نرم افزار شالیکوبی نموده است . کارخانه های شالیکوبی میتوانند جهت ثبت در خواست و مشاوره برای آگاهی از امکانات مورد نظر با ما تماس بگیرند .

نرم افزار آدرسم

حتما تا به حال برای شما پیش آمده که بخواهید آدرس کسب و کارتان را به افراد بدهید اما در انتقال آدرس دچار مشکل شده باشید. گروه اوجاسافت با ارایه نرم افزار آدرسم در قالب سایت ارایه داده است که به وسیله آن می توانید تمام اطلاعات تماس و آدرس های خود را در یک صفحه داشته باشید .

اشتراک گذاری پست:

دیدگاه خود را ثبت کنید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  1. محمد صیفی گفت:

    سلام ، هزینه طراحی سایت چقدر میشه ؟

    • admin گفت:

      سلام بر شما دوست عزیز
      هزینه طراحی سایت ، بسته به نوع وب سایت و اهدافی که در نظر دارید کاملا متغییر می باشد . در مجموعه اوجاسافت برای تعیین قیمت طراحی سایت ابتدا یک جلسه مشاوره رایگان برای مشتری برگزار می شود و سپس بر اساس اهداف و نیازی که خواسته مخاطب می باشد ، پلن مناسب پیشنهاد و هزینه مورد نظر اعلام می گردد .

      لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر با همکاران ما تماس بگیرید .